Het voorbije anderhalf jaar was voor iedereen moeilijk. Corona heeft levens veranderd en sectoren stilgelegd. We staan in Vlaanderen meer dan ooit voor een uitdaging. Daarom investeert de Vlaamse overheid de komende jaren 4,3 miljard euro in 180 projecten. Om Vlaanderen meer dan ooit te laten schitteren.


Relanceplan

COVID-19 heeft de wereld en Vlaanderen hard getroffen. Daarom lanceerde de Vlaamse Regering een herstelplan. Een investering van 4,3 miljard in 180 projecten in uiteenlopende domeinen. Van cultuur tot sport, van onderwijs tot de zorgsector en van technologie tot milieu. Maar vooral een investering in elke Vlaming.


Campagne ‘De Vlaamse Veerkracht’

Om dat relanceplan bekend te maken, start de Vlaamse overheid op 13 augustus een campagne. Die hanteert de slogan ‘Meer dan ooit’. Want meer dan ooit staan we in Vlaanderen voor een uitdaging. Die gaan we meer dan ooit in ons voordeel trekken. Met meer opleidingen dan ooit, meer cultuur dan ooit, meer welzijn dan ooit en nog veel meer (dan ooit).


Grafische elementen

Om dit initiatief kracht bij te zetten, zorgden we voor de productie en installatie van enkele grote gele accolades. Stevige stalen constructies, die volledig in de stijl van de campagne werden uitgewerkt en werden voorzien van de nodige communicatie. Ook enkele gebouwen van @vlaamseoverheid werden helemaal in thema aangekleed. De metershoge accolades zijn in levende lijve te bewonderen op de zeedijk van Oostende, en in Brussels Airport!

Creatieve campagne by LDV United; Pictures by Dieter Daniëls